21.2.12

Interview : A1 Bassline

V spolupráci s Beatender párty vám prinášame exkluzívny rozhovor s headlinerom tejto akcie, ktorým ja anglický dj a producent A1 Bassline. Na úvod treba povedať, že pre A1 Bassline je jeho (fidgetová) minulosť uzatvorená kapitola a preto sa tento rozhovor uberal trocha iným smerom, ako sme pôvodne plánovali. I napriek tomu dúfame, že vám nasledujúce riadky dokážu aspoň trocha priblížiť tohto talentovaného hudobníka.



Začnime pekne od začiatku. Ako si sa dostal k hudbe? Čo si počúval ako dieťa?
Počúval som hlavne kazety zo série United Dance a Kool fm.

Viem o tebe, že si chodil na hudobnú univerzitu (spolu s Joy Orbisonom a Kavsraveom). Máš pocit, že ti to nejakým spôsobom pomohlo v tvojej súčasnej hudobnej kariére?
Chodil som s nimi do školy, Kav-a poznám od svojich siedmych rokov. Ako deti nás všetkých veľmi zaujímala hudba a chodili sme nakupovať platne každý víkend. Obaja ma zasvätili do naozaj zaujímavej hudby. Vždy sme si navzájom pomáhali, a keď oni začali produkovať tak som im dal všetky moje pluginy a (originálnu haha) verziu Cubase. Je to všetko o dávaní a dostávaní.

Nedávno si vydal nový track s názvom 'Why Do You', o ktorom by sa dalo povedať, že je o dosť housovejší ako tvoje predchádzajúce produkcie. Je to smer, ktorým sa momentálne chceš vydať?
Tvorím hudbu podľa momentálnej nálady, pocitu a podľa toho, čo ma baví. Nepovedal by som, že je to nejaký môj nový smer.

A1 BASSLINE - WHY DO YOU (DIRTYBIRD) by A1B

Aký hardware / software používaš na produkciu? Vyhľadávaš horúce novinky alebo preferuješ klasické vybavenie?
Rád skúšam najnovšie pluginy, myslím si, že technológia tvaruje zvuk modernej hudby. Mám aj pár hardwareových syntetizátorov a efektov, ale hlavne pracujem na počítači. Používam Cubase 5, odkiaľ vlastne pochádza aj môj hudobný alias A1 Bassline, názov jedného základného presetu jedného soft syntu, ktorý dostanete k tomuto programu, sa volá A1.

Aká je tvoja momentálna top 5 ?
01. Basic Soul Unit - For Some
02. Alfie - Untitled
03. A1 Bassline - Slur
04. Glutaral - Plastic re-edit.
05. Endian - Birdhouse

Pokiaľ sa nemýlim, toto je tvoja prvá návšteva Bratislavy a Slovenska vôbec. Na čo sa môžeme v tvojom sete tešiť?
Zahrám kopec mojich nových skladieb a tiež veci na dobrú párty.

A1 BASSLINE GUEST MIX FOR DEEP SHIT NTS RADIO. by A1B

A teraz trocha menej vážne. Si pôžitkár?
Iba tým, že robím hudbu, ktorá ma baví. Pokiaľ to baví ostatných, to je iba bonus.

1vý drink čo si objednáš v klube?
Jack Daniels.

Bowie alebo Billy Idol?
Bowie all day long.

A čo takto nejaké zlozvyky?
Nič. Moja mama ma vychovala dobre, aj keď to teda záleží od toho, koľko Jacka Danielsa vypijem...

Skrillex alebo Tiesto?
Kto?

Sci-fi alebo horrory?
Sci-fi.

Láka ťa tanec? Kedy si naposledy tancoval doma v izbe?
Ako vypĺňam toto interview. V skutočnosti mám pusteného Tiesta v pozadí...

Ináč - čo by si robil, keby si mal božské schopnosti?
Som ateista.

Niečo čo nenávidíš?
Nočné motýle.

Ešte posledná vec - tešíš sa na hranie v Bratislave?
Samozrejme! Nikdy som tam nebol a je to vždy fajn objavovať nové miesta. Plus som počul, že sú u vás výborné párty!

A1 Bassline | soundcloud | facebook

0 comments:

Post a Comment