25.10.11

SplashMix 010 >>> Embryo


Desiatku Splashmixov neuzatvára nikto iný ako domáci acidový hrdina a jeden zo zakladateľov Splashu - košický dj a producent Embryo. Tento mix je zaujímavý aj preto, že zachytáva momentálny zvuk Embryovych vystúpení. Takže - ak ste jeho energickú show plnú nadupaných beatov a old-school meets nu-school zvuku ešte nepočuli - môžte si ju priblížiť aspoň takto.
 

Ahoj. Aj keď mnohým čitateľom Splashu si určite známy, mohol by si sa v krátkosti predstaviť?
Ahoj. Volám sa Dávid Varchola a na hudobnej scéne vystupujem pod pseudonymom Embryo. Reprezentujem východné polia a lúky Slovenska, pochádzam z Košíc.
Mám za sebou dve EP a pár remixov. Tri roky som hľadal zvuk, ktorému sa budem v produkcii naplno venovať a pred rokom som zakotvil pri Chicago a Acid house po novom aj s miernymi prvkami techna.
 
Akým spôsobom si vyberal skladby na tvoj SplashMix?
Mix, ktorý som pripravil pozostáva zo skladieb, ktoré je možné počuť aj pri mojich DJ setoch na akciách a ktoré na ľudí fungujú. Popri známych skladbách tam figuruje aj môj Acid edit pre Teki Latexa a úspešný nedávno vydaný 90’s remix pre Felix!a.

Prezraď nám, na čom momentálne pracuješ a aké máš plány do budúcnosti...
Svoju producentskú budúcnosť momentálne osviežujem prácou na debutovom albume. Na prácu k albumu som si prizval mená, ktoré plne rešpektujem a pri ktorých pociťujem potrebu s nimi spolupracovať.
Medzi prvými určite spomeniem zvučné duo Kings of The Universe, s ktorými počas budúceho roka chystáme aj live studio session u nich doma v Štokholme. Pár singlov z albumu predhodím producentom, ktorí to zremixujú. Veci ohľadne albumu by som chcel stihnúť do polovice roka 2013 s tým, že všetky skladby by som následne na akciach prezentoval ako Live Act.
A aby som nezabudol, koncom tohto roka nám spolu s Bad Mojom výchádza remix na labeli Wicked Bass. Najbližšie ma môžete zažiť 15. novembra v Košiciach, a potom s Bad Mojom 17. v Pécsi a 18. v Budapešti. 




Tracklist :
01. Kikumoto Allstars - Shed (Original Mix)
02. Kings of The Universe - Acid Love (Loffes Deep Mix)
03. Mike Mind - Resonate (Kebacid Remix)
04. Teki Latex - Dinosaurs With Guns (Embryo Acid Edit)
05. Kikumoto Allstars - Jack The House (Original Mix)
06. Erol Alkan & Boys Noize - Death Suite (Erolk Alkan Edit)
07. Moody B - Alert The Nation (Original Mix)
08. R-A-G - Rage (Spaventi and Aroy Raw Mix)
09. The Dove - Girl At A Party With Siren (Preacherman Version)
10. Purple & Green - Right Here (Emotion II Emotion Club Mix)
11. Felix! - Again (Embryo Remix)

0 comments:

Post a Comment