7.2.11

interview : Kings of The Universe

Som veľmi rád, že sa mi podarilo spraviť toto interview. Predstavujem vám Karl-a a Loffe-ho, chalanov zo švédskeho Štokholmu, vystupujúcich aj pod menom Kings of The Universe (KOTU). Acid je odpoveďou na všetky problémy !


Ahojte KOTU, predstavte sa prosím.

Hej !, sme dvaja old school maniaci produkujúci nový house s nádychom histórie.

V štúdiu pracujete spoločne, aký je proces tvorby ?
Loffe: Zo začiatku pracujeme oddelene. Jeden z náš hrubo načrtne slová a následne sa spolu pustíme do tvorby, pričom začíname s melódiou. Čo sa týka "jamovania", ešte sme to neskúšali. Prístup ku skladbám je seriózny, vieme ako zvuk chceme dosiahnuť. Po dokončení skladby pracujeme na jej doladení, aby bol výsledok výborný.

Vybavenie vášho štúdia ?
Karl: Väčšinu nášho štúdia tvoria synťáky značky Roland z obdobia 80. rokov.  Na dosiahnutie typického zvuku nastavíme pattern z 909-ky a pridáme 303-kový bassline, Juno-106, alebo TX81Z.

Predošlé roky boli pre vás veľmi úspešné. Čo tak plány do budúcna ?
Karl: Pracovali sme na sebe tvrdšie než by si niekto mohol myslieť. Samozrejme, že do nového roka prídeme s novými skladbami, to je ale všetko čo môžme v túto chvíľu prezradiť.

Skladba 'Acid Love' je pre mňa naozaj veľmi emotívna a zaraďujem ju medzi svoje obľúbené. Je totiž veľmi groove-i. Pamätáte sa na proces jej tvorby ?

Karl: Chceli sme aby táto skladba znela mimoriadne acidovo s príjemným vokálom v popredí, čo sa aj podarilo. Do releasu sme pribalili aj moju druhú verziu ako remix, ktorý pozostával len s dvoch pôvodných zvukov.

Tvrdíte, že Acid je odpoveďou na všetky problémy. Ako veľmi ovplyvňuje váš život a celkový 
životný štýl ?

Loffe: Acid je okolo nás stále. Práve teraz som na pol ceste do vinyl shopu, v ktorom si do mojej kolekcie nakúpim ďalšie acid house platne. Niekedy si prajeme, aby sme mohli zažiť "zlatý vek" acidu.

Rovnako ako vy, aj ja som milovník acidu. Podľa môjho názoru bude rok 2011 návratom k hudbe 'starej školy'. Ako dlho podľa vás vydrží acid popri všetkých týchto nových žánroch hudby ?
Karl: Nové žánre prichádzajú a odchádzaju. Musíme si však uvedomiť, že house je otcom všetkej dnešnej elektronickej hudby. V každej novej skladbe počuť vplyv 808-ky a 909-ky. Klasika ostáva klasikou po celý 
čas.


homepage
facebook
myspace


24 minútový mix 


0 comments:

Post a Comment