11.5.10

Bad Mojo - Mix For Pohoda_FM

Set vznikol vo februári 2010 a v éteri Rádia_FM odznel 4.5.2010 v rámci relácie Pohoda_FM. Exkluzivitkou je ôsmy track - špeciálna verzia remixu pre The Uniques. Príjemné počúvanie.

Bad Mojo - Mix For Pohoda FM by Bad Mojo

Tracklist :
01.
Bag Riders - Turbo Love
02.
The Groove Shadow - Give Me More (IllStM & Zôl Remix)
03.
Mustard Pimp Feat. Cali - Cherry (Mustard Pimp Dark Remix)
04.
Geht's Noch - Horny (Re-Keatched)
05.
Congorock - Babylon
06.
Kingdom Feat. Shyvonne - You
07.
Computer Juice - Computer Juice
08.
The Uniques - Dungeon (Bad Mojo & Embryo Remix)(Bad Mojo Edit)
09.
La Roux - In For The Kill (Le Castle Vania Remix)
10.
Man Like Me - London Town (Foamo Remix)
11.
Yeah! Woho! - Bass Warfare
12.
Cassius - Youth Speed Trouble Cigarettes (Reset! Remix)
13.
Lee Mortimer & Foamo - Superman*
14.
Crookers Feat. Miike Snow - Remedy (Magik Johnson Vocal Remix)

0 comments:

Post a Comment